Mucizem00 dikkat et canım kanama öyle basite alınacak birşey değil
Zaten doktorları da anlamıyorum bebeğin tutunma süresi var
Aklı basında olan doktor ilk uç ay beklemeyi tavsiye eder
Benim gittiğim doktorlar herhangi bir problem olmasa bile 3 ay beklemeyi öneriyoruz diyorlardı
Ki ben hamileliğimi öğrendiğimden doğum yapana kadar birlikte olmadım
Doğum Yapalı 4 ay oldu daha yeni toparlandım
Hem bedenen hem ruhen kendime yeni yeni geldim