Mucizem00 geçmiş olsun insan gerçekten çok korkuyor bizde birlikte olduktan ertesi gün kan görmemize rağmen çok büyük tedirginlik yaşamıştık hamileliğin ortalarindaydik o zaman sanırım ama bir daha ne doktora sordurdu eşim ne birlikte oldu. Tekrarlar korkusu çok büyük endişe oluyor ne yazık ki. Kesinlikle doktorunuza sormaya çekinmeyin sormadan da iliski yasamanızı tavsiye etmem çünkü muayene olmadığı icin burda yazılanlar da kişiye özgü ne yazık ki herkeste ayni değil bünye farklı yapılar farklı. Tekrar geçmiş olsun.