Mucizem00 Zhrnc doktor yasak vermemişti bizede canım sık sık da yapmıyoruz ama artık olmaz herhalde aynı korkuyu yaşayamam tekrar dün ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir
Mucizem00 Cnrmom Doktor bize öyle bir şey söylemedi sıkıntı yok demişti ama artık bundan sonra daha dikkatli oluruz zaten artık yapmayı düşünmüyoruz bebeğimiz her şeyden önce gelir
Cnrmom Mucizem00 zaten size bu bilgiyi vermeyen doktora ben doktor demem kusura bakmayın kabahat sizde değil. Her doktor 3 ay ilişkiyi yasaklıyor çünki bebek 3 ayda anca kesede düzgün yerleşebiliyor.
Aylin123 Mucizem00 o aylarda benimde olmuştu doktor öyle söyledi şimdi çok şükür 35.haftaya geldik ☺️
Kardii Mucizem00 sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza korkmayın ama progesteron verdiyse doktorunuz yatın bol bol
Gokkusagivemucize Mucizem00 rahim ağzından da bazen kanama oluyor. Önemli olan tekrar etmemesi ve içeride kan birikmemesi. On haftalık oldum hala kanamam var. Allah'a emanetler
Bellini Mucizem00 ilk üç ay ilişkiye girmeyin...daha çok yenisiniz demekki hassasiyetiniz var.Ben ilk üç ay hiç ilişkiye girmedim.Diğer aylarda çok sık değil...Eşlerde anlayış çok mühim bu bağlamda
Mucizem00 Bellini eşim bana destek oluyor zaten dün bir anlık gafletle girdik işte zaten bu saatten sonra bu korkuyla olmaz Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın
Destina21 Mucizem00 düşük tehlikesi olmasada tutunma dönemleri dikkat etmeliydin .. Zaten sıkıntı da yokmuş..dikkat et ağır kaldırma bir süre bi yere uzanmaya çalışma..
Miniksusamtanesi Mucizem00 dün maalesef benim de başıma aynı olay geldi doktora gittik progestan verdi çok şükür bebeğim iyi ama aşırı derece korkmuştum inşallah bebeklerimiz sağlıkla doğarsa biz eşimle yakınlaşmasakta olur 😀
Mucizem00 Miniksusamtanesi Aynen öyle canım o korku bile insana yetiyor yeterki bebeğimiz iyi olsun da gerisi önemli değil