Zuhrezuhre Devlet hastanelerinde bu testler yapılmıyor mu acaba? Hiç araştırdınız mı? Devlet hastanelerinde aşılama yapılabiliyor diye biliyorum. Yanlış anlamayın gerçekten hayat çok pahalı, doktorların bazıları da direk tüp bebek diye insanı yönlendirmeye bayılıyor. Tüp bebek süreci de uzun, yorucu ve garantisi olan bir şey değil. Doğal kürleri denediniz mi? Bence doğal kürleri ve doktorunuzun verdiği takviyeleri deneyin, stresi azaltın, kendinizi rahatlatın. Sağlıklı beslenin, yürüyüş yapın. Rabbim ne zaman verirse, bebişler ne zaman gelmek isterlerse o zaman geliyolar. İçinizi ferah tutun ♥️