Ftmamrd Birebir aynı hafta da aynısını yaşadım.3 gün önce gittim hiç sorun yoktu.3. Gün akşam aniden karnım ağrımaya başladı gittim doğum başlamış dediler normal doğurdum.
Bu gebeligim de tekrar düşmesin diye serklaj yapıldı şükür bebeğim sağlıklı doğdu.Serklaj yapilmasaydi yine 16. Hafta da acilmam başlamıştı kaybedecektim.Doktorlar 2 3 düşük olmazsa umursamıyor bir daha ki gebeliginiz de dikiş attırın.
Başınız sagolsun🙏