Ftmamrd Hiç bir sebep söylemeden bebegimi kaybettim doğum erken başlayıp normal doğum gibi doğum yaptim bir gün önce doktor hiç birşey yok dedi bir gün sonra düştü bebegim 😞😭
Asilmom50 Ftmamrd başın sağolsun canım Allah sabır versin böyle şeyler nedensiz olunca insan daha kötü oluyor
Evhamlikurabiyeanne Basiniz sagolsun cennette kavustursun Rabbim 😓 pihtilasma sorununuz vs var mi doktor neden oldugunu söyledi mi ?
Ftmamrd Evhamlikurabiyeanne rabbim verdi rabbim aldı ama bı tutunacak sebep yok bulamıyorum söylenilen hiç bı sebep yok hiç bişey yokken olması Ankara bilkente gittim acil olarak herkesin orda bı sebebi var bı sebepsiz ben 😞😞
Ozgednc Rabbim sabır versin yerini en kısa zamanda doldursun kimseye yaşatmasın Allah’ım, başınız sağolsun hayırlısı buymuş vardır allahimin bir bildiği elbet..
Zeynomsu Yaaa kıyamam sana ben. Başın sağ olsun Rabbim kolaylık versin. Üzülme dicem ama insanın elinde değildir eminim. Sana şefaatçi olur inşallah
Evhamlikurabiyeanne Ftmamrd Allah yerini doldursun insallah pihtilasma sorununuz olabilir kirkiniz cikinca genetik test verin muhakakk cok cok sabır diliyorum okurken bile icim yandı Allah dayanma gücü versin peygamber aglatmis bir imtihan evlat
Ecelina2020 Ftmamrd bende bi hafta önce gittim Bilkent Hastanesi’ne bebeğin kalbi yavaş atiyo falan dediler aklmi aldılar nedenini sordum hiç bisey soylemediler. Allahım yerini en kısa zamanda doldursun insallah canm.
Ftmamrd Birde kızlar bilginiz varmı afedersiniz goguslerim akıyor ve sertleşti sağman vs mi gerekiyor yada ilaç vs
Teacherblue Ftmamrd bana ilaç verdiler sarıp sarmalamadım. Başta sağdım sonra pişman oldum ilaçla şişkinliği ve süt durumu kesildi. Doktor onaylı ilaç alınız lütfen
Ftmamrd Evhamlikurabiyeanne 🤲 hiç bir sorunum yoktu adı konulmuş bı sebep olmaması daha çok üzüyor nolsada insan rabbimi verdi rabbim aldı ama bı tututancak sebep ariyorum sadce avuntmak icin kendimi 😞
GuzelMelegimm Ftmamrd Allah yardımcın olsun eminim çok zordur. Süt için göğüslerini sarma. Soğuk lahana sarabilirsin. Sağdıkça artar çünkü. Nasıl doğum oldu çok ağrı çektin mi
Ftmamrd Sarina98 ben hiç düşük yapmadım ilk defa ama ilk kızım normal doğum onun gibi sancım geldi arkasından suyum hastaneye gidene kdar 1 saat acilde sancı çektim ikinci sancıyla beraber ambulansta bebegim doğdu sordum ölü doğum mu diye yasmaaz daha küçük dediler morga goturuyoruz 😞 birgün önce doktora gittm sancım vardı söyledim çocukla alakalı değil deyip gönderdi sancima açılmama bile vaadi dünya umut dünyası belki ilgilense böyle olmazdı
Gokyuzunde2 Ftmamrd rahim agzı yetmezliği var mıydı bebek asagı inince de doğuma da sebep oluyo rahim agzı kısalıyo bi de büyük tuvaletinizi yaparken ıkınıyor muydunuz çok