Svncezo Alinrabia benim hiç bakılmadı bile proteine inşallah sorun yoktur canım hep farklı dr lara gittim bu aydan sonra düzene oturtacağım
Alinrabia Svncezo onu bnde bılmıyorum muayeneye gıtmedım sonuc almaya gıttım adet tarıhını guncelledım dedı bnde son adet tarıhınden hesaplayınca dogru cıkıyor zaten 9+6 yım suan
Alinrabia Svncezo gıttım cnm 24 saatlık ıdrar toplıcan dedı ultrason ıcın gun aldım ona gıdıcem bı de kan verdım cuma sonuclr ıcın gıdıcem pazartesı ıdrarı verdıkten sonra
Alinrabia Svncezo aldım cnm nefrolojıye gıdıcem 3 hafta sonra yıne 24 saatlık ıdrarla oraya gıdecegım 20. Haftadan sonra tehlıkelı oluyormus bu durum suan bı tehlıke yok cok cıddı bısey de yok dedı doktor
Svncezo Alinrabia dün fetal dna için kan verdim 10 güne kadar sonuç çıkar dediler cinsiyette belli olacak heyecanla beklemedeyim :)
Alinrabia Svncezo ay hadı bakalım cınsıyet part ogrenme seyı partı tarzı bısey yapmıcak mısın anı kalması ıcın
Svncezo Alinrabia Alinrabia anı olsun diye küçük bişey istiyorum ama aklımda hiiç bir şey yok senin var mı :)
Alinrabia Svncezo gozlerını baglayıp bırbırlerının ustune bebegın cınsıyetını bellı eden boya suruyorlar ya bnden ondan yapmayı dusunuyorum
Svncezo Alinrabia merhaba bugün bende vitamin tahlilleri yaptırdım protein normal değer negatif olması gerekirken benim +1 şeklinde sizinde böyle miydi