Svncezo Alinrabia merhaba bugün bende vitamin tahlilleri yaptırdım protein normal değer negatif olması gerekirken benim +1 şeklinde sizinde böyle miydi
Tubilinka Özele gidicektim öneriyle ezgi hanıma geldik bayıldım tatlı dili ilgisi hanımefendiliği tuzlaya yakınsanız mutlaka ezgi hanıma uğrayın