Gkccc evet canım sen dakika tut bak ben evde sancıları gittim hastaneye nst ye bağladılar sancı hiç çıkmadı eve gonderceklerdi bende dedim ağrım var dedikten sonra haftami sordu öyle çatı muayenesi yaptı 4 cm açıklık vardı öyle yatış yapıldı yoksa eve gonderceklerdi 🤭😅bunyeden bünyeye değişiyor herşey ya