Diyetisyen Sinem1912 o zaman yalancı sancı canım. Düzenli sancı hep saatte 1 giricek ya da hep 10 dakikada bir giricek. Benimde 37lerde böyle başlamıştı. Bu gece 40a giriyorum hala var sancılarım ama gelen yok o yüzden korkma gelmez :)
Zeynep Sinem1912 sabaha doğurmazsan tabi :) bnce şimdiden hayırlı olsun canım ferah tut içini. Hayırlısıyla doğur inşallah
UlkerSD Sinem1912 ayy hayırlı haberler ver bize inşallah❣️ Bir avazda kavuşun birbirinize bende birazdan gitcem bakalım ne olacak🙄
Sedaorhnn Sinem1912 hep aynı durumdayız 2019 da gelsin diyenlerdeniz ☺️Benim kide 37+4sancılar arada yokluyor☺️
Tostosunannesi Sinem1912 yaaa beklemedi mi ocak ayını 😁 Oh ne guzel canim darisi oyle kolay dogumlardan bizlere insallah 😍
Dniz47 Sinem1912 bende 38 +3 benimde öyle şikayetlerim var 2 gün önce hastane gittim doktor herşey yolunda dedi suyun veya kanaman olursa acil gel dedi sanırım dogum yaklaştı ondan ama yine kötü hisediyorsan kendini git bir nst bir canım
Tostosunannesi Sinem1912 Anne olmak ne zormuş dimii 😊 olsun sağlıkla kucağına aldin ya bin şükür darısı bizlere ve isteyen herkese insallah 😘