Gkccc bildigime göre kız ve erkek sancısı farklı olurmuş benim sancim canım 30 temmuz günü başladı ama ben sancı olduğunu bilmiyordum belim çok ağrıyordu ve afedersin kabızlık gibitmydim ama değildim sabaha kadar uyku uyumadım 31 temmuz saat 11 e kadar bu sancı girip çıkıyordu ama böyle hafiften biraz şiddetli olarkti sonra anneme söyledim annem çocuğun sancısı dedi ve sonra gerçektende daha çok şiddetli oldu sancı girdikçe ayakta duramiyordum oturuyordum adet sancısı gibi değil canım adet sancısı çekilir bu valla daha farklı anlatilmaz yaşanır derler ya öyle gerçekten ya😅bana yalancı sanci girerdi canım saate bakardım hemen ama tekrarlamazdi gerçek sancı dediğim gibi saat dakika dedikçe düşüyor herkesin ki bir mi bilmiyorum canım benim arkadaş 7 cm açıklık varmış sancı falan yokmuş öyle doğum yaptı 🤭