AlyaDerin21 parasetamoll yaa şimdi ölüyorum dedim sezeryana alın beni açılmam çok geç oluyor, en son bir buçuk cm dedi 3 saat sonra tekrardan bakacaklar, ama çok baskı var dayanamıyorum şuan ağlıyorum hattA 😭😭
parasetamoll AlyaDerin21 hayır hayır dayan nöbetçi ebe kim? 3 saat 5 saat sonra epidural alırsın geçer sen hareket et çoğalacak o
Sarella AlyaDerin21 dayan canım ya inşallah daha fazla açılman olacak Allah yardımcın olsun bende evde sancımı cekiyorum
UlkerSD AlyaDerin21 ağlama ya😔 her acıda sancıda bebeğine bir adım daha yaklaşıyorsun onu düşün bol bol oku rabbim yar yardımcın olsun 🙏🏻 İnşallah
Simayyy AlyaDerin21 epidural isteyebilirsin çok büyük rahatlık olduğunu söylüyorlar Allah yardımcın olsun🙏🏻
Hasreterel AlyaDerin21 insallah bi sancıda kurtulursun canım cocugunu kolarına alırsın tedırgın olma canım normal dogum en salıklısı bide canım allah dogum sancısı cekenlerın butun dualarını kabul edıyo bizede dua et 🙏🏻♥️
AlyaDerin21 parasetamoll işte tam da sorun bu hareket edemiyorum yürüdüğümde baskı oluyor çok cnm acıyor
Cansucbrdmr Allah yardımcın olsun canm 2gün sonra ben de şuan yaşadıklarını yaşayacağım😢 Allahım güç kuvvet versin hayırlısıyla kavuş yavruna inşallah
Aryam2019 AlyaDerin21 çömel canım plates topu iste üzerine otur daire çiz iki kat merdiven in çık on dakika da Doğum yaparsın rabbim tek bir avzada kurtarsın inş
parasetamoll AlyaDerin21 evet öyle oluyor o tamamen fitilden uzandıkça da ağrı oluyor ama hareket kadar değil bak hikayeme saatlerce açılma olmadı en son dedim olmaz kalktım yarım saat 1 saat yürüdüm nişanım gemdi
Deneyimli_Anne Allahım yardım et dualarımız seninle canım la havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim de rahatlatıyormuş 😢😳