AlyaDerin21 Fatmaa123 doktor kalk yürü diyor yapamıyorum yürüyemiyorum açılmada olmadığı için epidural vermiyorlar birazdan doktor yine gelecek doktoru bekliyorum
AlyaDerin21 Saat gecenin 3’ü açılmam sadece 2 cm sabaha kadar da olmasa sezeryan olacam, gece boyunca ağladım, bi ebe açıklığımı kontrol etmek istedi o kadar çok canım acıdıki ağladım yalvarıyorum dua edin açılmam olsun epidural alayım lütfennnnnn Allah rızası için artık dayanamıyorum
Baklava AlyaDerin21 Rabbim tez zamanda yukunu hafifletsin ins.Allah kolaylik versin 🙁 Hayirlisi neyse o olsun Saglikla yavrunada kavusmayi nasip etsin ins.
Annesininbalbocugu AlyaDerin21 Allah yardımcın olsun canım İnşallah biran önce açılman olur rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼 Bir avazda kurtulursunuz
Annesininbalbocugu AlyaDerin21 Yaaaa çok şükür rabbime 🤗 Maşallah size maşallah bebişine 🤗 Rabbim sağlıkla anneli babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏼 Çok mutlu oldum Rabbim cümlemizin doğumunu kolaylaştırsin inşallah
parasetamoll AlyaDerin21 sana dedim bi gidişata bak ilk zamanlar sen almadın ben aldım 🤪 gözün aydın yavrum allah analı babalı büyütsün hikayeni bekliyorum 🥰🥰💙
AlyaDerin21 En yakın zamanda hikayemi yazarım ve hepinizden Allah razı olsun , Rabbim gönlünüzden geçeni versin sizlere inşallah ❤️
AlyaDerin21 Fatmaa123 yanı zor oldu da şimdi hiçbirşeyim yok hamdolsun ya bnm biraz aksiliklerde oldu yaa