Neva_aydn tamamdır çok teşekkür ederim 💖 inşallah sizinde bizim de kucağımız boş kalmaz ben yeni evliyim aslında eylülde evlendim. 3 aydır istiyoruz öncesinden de öyle bi korunmamız vs olmadı akışına bıraktık gibi bişey ama üç aydır deniyoruz da olmadı henüz fakat doktora gittim bişey yok dedi tahlil vs ama biraz korkuyorum açıkçası 🥺