EmiliAmirli Neva_aydn Bende resim koydum bakarmısınız lütfen.Fevral şubat demek. Azerbaycanlıyım ben.Ama.bu gun test yapmadim.Yarin bende dediginiz gibi 10da yapayimmi?
EmiliAmirli Neva_aydn Bu gün doktora gittim yumurta var ama küçük dedi.3 gün iyne yaptırıcam sonra bir daha gideceğim.Benim testlerimde aynen yuxarda Arya24′ün gönderdiği gibi