Selam arkadaslar.Femara ve estrofem kullandim yarin dr kontrolum var ama ben kendim evde ovulasyon testi yapiyorum.Adetin 6. gununden yapiyorum iki cozgi cikiyor biri hafif kirmizi.Sizce boyle olmasi ilaclar yuzunden ola bilir mi? Yoksa yumurtalamada varmidir?