Bb95 bende vajinamda acı baskı hissediyorum onun dışında hafif kasık ve bel ağrım devam ediyor bakalım ilacın etkisi geçtiğinde nasıl olacak kasılmam şiddetli değil daha normale döndü verdiği ilaç rahmi baskılamak icinmis bebek biraz daha dursun diye içerde 2 günmüş ilacın etkisi de bugün 2. gün bakalım akşam nasıl olacağız ya da yarın merak ediyorum doğum kolay değilmiş baksana günlerdir bekliyoruz hemen gelen bisey değil demekki aşama aşama dün kontrol de açıklığıma bakılmadı bırkalamamk için en son rahim ağzı yumuşaklığı vardı sende de var mı yumuşaklık