evremy0 20 lerde gitmiş genelde ama 50 40 larıda görmüşsün muhtemelen bu akşam veya yarın daha bu şiddetlenecek benim 30 35 40 45 70 80 olarak artışlardaydı rahim baskılayıcı ilaç verdiler çocuğun kasılma geçti ama o zaman 35+3 tüm bugün ilacın etkisi geçmesi lazım bakalım belki yarına düzenli olur benim sancı ve kasılmalar nidicard turuncu bi ilaç verirseler içmeyin bence ben içtim 1 kere ama hem yan etki yapıyor hemde rahmi baskılıyor bakalım belki yine yarın yola çıkar en son rahim yumuşaklığım vardı belki açılmam da olur artık