Sema58 ilk gebeligim plasenra dekolman yuzunden kaybettim 2.gebelikte de her an olma riskim vardi bebek kendini kurtardigi an aldilar bi daha olmasin diye. Çünkü hamur isi tuz tatli fast food zararli hic bisey yemedim beyaz ekmek filan hep protein agirlikli beslendim bol bol o yuzden hic kilo almadom doktorum da kilo almama izin vermedi riskimizi arttirir diye :)