Ozgecan Oyaburak65 Benim doktorum da organik boyayla boyayabilirsin dedi.Kuaförüm boyaların hepsinde amonyak var organik boya diye bişe yok diyor.Kızıl saçla hamile kaldım.Beyazlar ve dibim felaket görünüyor.Boyatmaya cesaret edemiyorum.Leş gibi geziyorum 😑
Oyaburak65 Duyguanneoluyor doktorla onaylamıyor zaten hiçbir doktor boyat deyip sorumluluk almaz zaten
Nomays11 Oyaburak65 canım bende de çok beyaz var ama doktorum müsade etmiyor bitkisel falan da yasak dedi, o yüzden bekleyeceğim mecbur
sarii06 Oyaburak65 çürük muz gibi oldum 12 haftadan sonra organik boyayla boyayabilirsiniz fotolarda organik boyayı nerden bulucaz
Yshlt Oyaburak65 ilk 3 ay geçtikten sonra müsade ediyor doktorlar diye biliyorum ama yine de yüksek amonyaklı boyalar değilde bitkisel boyalar varya onlardan ama dayanabiliyorsan hiç böyle bir kimyasalı sokma vücuduna derim 🍀
Cansum89 Oyaburak65 ben bu ay boyadım organik boyayla kendime geldim resmen doktoruma sordm önce tabi boyat dedi sorun yok 4 bucuk aylıkken boyattım ama
Nehirli Edayesilbas Edayesilbas markayı inanın bilmiyorum kuaförüme boyattım amonyaksız hiç kokusu fln yoktu renk çeşitide çok yok öyle güzel tonlar fln ama beyaz kapamak için yaptırıyorum
Edayesilbas Nehirli doktor ne dedi peki? Doktorum benim arkadasım olduğu için neler der bana korkuyorum 🙄
sln35 en garantisi 5 ayın sonunda organik boya ile boyamak farklı doktorlara sordum hepsi 5 ay sonra organik ile boyayabilirsin dedi ben boyadım inşallah bir zararı yoktur 😊
Nehirli Doktorum üç aydan sonra bitkiselle boyatabılırsın dedi sorduğumda ben zaten hamile olduğumu bılmedende ilk ay boyatmışım normal boyayla ☺️ Ama şimdi her ay olmasada iki ayda bi bitkiselle devam ediyorum..
Cansum89 Ozgecan biomagıc diye bi marka watsons da var organik yazıyo güzel bi boya kokusu vs yok diplerimde hic yanma kaşınma da hissetmedim 2 ayda bi boyarım doguma kadar şuan 1 kez boyadm 1 ay gecti daha renkde akma olmadı memnun kaldım yani
YagmurDaskn Ay bu postu okudum da aklıma şey geldi 😂 hamileyken saçımı sarıya boyarsam bebeğim sarışın olur mu 😂😂😂😂😂
Cnrmom Oyaburak65 kuaförüm bana istediğin kadar gel boyatmak iste 4. Ayına kadar boyamam demişti ama boyanın bitkiseli falan yok diye düşünüyorum sonuç olarak boya yani saç dibine falan değiyor inşallah doğumdan sonra boyatıcam
Ozgecan Cansum89 söylediginiz boyayi gecen ay aldim.sacıma maske yapmış gibi oldum.Kuaförüm bile bayıldi.Dogumdan sonra da bu markayla devam edeceğim sanirım.n11 den çok uyguna temin ediyorum.Teşekkür ederim. ☺
Caglacagla Saç rujları var golden rose de veya Loreal in saç spreyi var kızlar saç renginize göre bi araştırın 🖐🏻