Oyaburak65 Hamileliğinizde saçlarınızı boyattınız mı ? Ben boyatmayı düşünüyorum ama karar veremiyorum 🤔
Esramuratt Oyaburak65 Maalesef doktorum izin vermiyor. Dibim suan kulaklarimda nasil cirkin anlatamam. Artik surekli topuzla geziyorum 😄
Hasretimmm Oyaburak65 ben 15 haftalikken boyamistim kendim suan 36. Haftadayim beyazlarim felaket ama bende kararsizim boyamak konusunda
Herseeyinasli Oyaburak65 16. Haftamdan sonra boyamıştım, zaten boyanın kanıtlanmış bir zarar verme olayı yok. Biz çok abartıyoruz taze anneler olarak 🙈
Esramuratt Oyaburak65 Sen bilirsin tabi ama bende evham yapiyorum bisey olursa diye beni bulur hep boyle seyler de 🤷♀️
Hasretimmm Oyaburak65 Yok canim bebegimin gelisimi gayet iyi yaz gunu olunca heryer hava aliiyordu evin yani bence onemli olan havadar bir yerde boyanmasi birde kafada yara olmamasi suan kis ve hava almiyo ev o yuzden boyayamiyorum ben
Nehirli Oyaburak65 ben 6 ayımdayım iki kez boyattım boyatıyorum yani bitkissl boyayla nırmal boyayla bıle boyatan var ☺️
MamaB Oyaburak65 16.haftamın sonunda boyattım. Doğuma yakın tekrar düşünüyorum. Açıcı kullanılmadığı sürece doktorum kanıtlanmış bir zararının olmadığını söyledi. Ben de böyle düşünüyorum
Hasretimmm Oyaburak65 İnsallah kokusuna cok maruz kalmayin dikkat edin ben mesela hep sunu dusunmusumdur hamile olan kuaforler nasil yapiyolar hergun boyanin icinde
Duyguanneoluyor Oyaburak65 saçlarımın dibi ortaya geldi resmen altı bakır üstü kahverengi ama doktorum boyatma dedi
Oyaburak65 Duyguanneoluyor doktorla onaylamıyor zaten hiçbir doktor boyat deyip sorumluluk almaz zaten
Nehirli Edayesilbas Edayesilbas markayı inanın bilmiyorum kuaförüme boyattım amonyaksız hiç kokusu fln yoktu renk çeşitide çok yok öyle güzel tonlar fln ama beyaz kapamak için yaptırıyorum