ddmnrdgn 12 hafta doktor izin vermedi. 12 haftadan itibaren bitkisel boya ile dip boyası yaptırıyorum. Bir sıkıntı yaşamadım şimdilik çok şükür.
Ozgecan Cansum89 söylediginiz boyayi gecen ay aldim.sacıma maske yapmış gibi oldum.Kuaförüm bile bayıldi.Dogumdan sonra da bu markayla devam edeceğim sanirım.n11 den çok uyguna temin ediyorum.Teşekkür ederim. ☺
Cansum89 Ozgecan evet cok guzel bi boya bende dogumdan sonrada bununla devam edicem keske daha oncelerden kesfetseydm diyorm suan watsonsda indirimde 18 tl ben 3 tane aldim memnun kaldigina cok sevindim 🙂