Derinnmom aynı durumu yaşıyorum canım sabah şiddetli ağrı ile uyandım saat 5 gibi duşa girdim hafifledi regl olacakmisim gibi gün boyu hafif hafif yokluyor 2 cm acikligim vardı cumartesi günü şuan şiddetli değil ama hala agrı var inşallah dogumdue 38+5 olduk sarı yoğun akıntılarım var ve bebek iki gündür sürekli toparlanıyor.