Kızlar gündüz yazmıştım 2 cm açıklık var doğum ne zaman olur diye, saat 8-9 dan beri çok ağrım var vajinamın kenarlarına sanki bıçağın ucunu batırıp çekiyorlarmış gibi ağrıyor. Belime de ağrı girmeye başladı bebeği aşağıda hissediyorum bi de duş da aldım geçmedi normalde geçerdi. Su nişan hiçbir şey yok, günlerdir sarı akıntım var doktor pazartesi normal demişti bu akıntı için. Ne yapmalıyım? Bu sancı mı kasılma mı ne oluyor tam olarak?