Arya2020 5806EKIM yok yok rahimdenmiş öncesinde yoksa bi anda çıktıysa rahim bi sinire baskı yapıyormuş ama sanki kırık gibi bi ağrı çok kötü
Arya2020 2prensesannesiiii ay çok küçük ama bırakmak için ya sizin için zor olabilir bide hiç mama ek takviye almadıysa daha zor oluyor yoksa biberonla falan unutuyorlar da bizim kız hiç birini ağzına sürmemişti sen doktor bıraktır diyene kadar yavaştan tiksindirmeye çalış
2prensesannesiiii Arya2020 9 aylık yemek yiyor ama devam sütü kabul etmiyor malesef ya😵💫🤦🏻♀️ Meme bırakma süreci için denedik biberonu dövdü biberonla su içiyor sadece😂🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Eline verdik biberonu belki içer mamayı diye biberonu dövdü ya 🥴😂
2prensesannesiiii Arya2020 soracam cuma günü dra valla bana gebelik başında kes dedi ben kesmedim bana erken yıpranırsın dedi cuma tekrar konuyu açacağım
busaslan Arya2020 bizim 12. Haftada kontrolümüz vardı ama doktorumuz birşey söylemedi göremedi belki de cuma günü tekrar kontrolümüz var inşallah o zaman görür 🙏🏼
Maviii_98 Merhaba bizde 14+2 yiz bugün kontrolümüz vardı ancak doktor cinsiyet için erken dedi söylemedi. Devlet hastanesine gidiyorum. 🌸🌸
Arya2020 Maviii_98 evet devlet biraz geç söylüyor galiba cihazlarla alakalı ama biz 12.haftada hem özelde hem devlette gördük galiba benim şansımdı 😂
5806EKIM Arya2020 neler neler dediler , bide bu kadar ağrı vs diye mutlaka erkek de erkek diye tutturdular 😅
Maviii_98 Arya2020 ay evet çoğu kişiden devlette geç öğrenildiğini duydum. 😄 Sizin şansınıza gerçekten darısı başımıza 🥰
Arya2020 2prensesannesiiii pirinç unu denedin mi hiç gece tok tutması için pirinç unu muz yapıp yediriyordum ben ona alışırsa pirinç unu biberonla da veriliyor tadı güzel olduğu için reddetmeyebiliyorlar
Arya2020 2prensesannesiiii kuzu bana erken doğum olur demişti direkt memelerine elleme bile sakın dedi kız bide bugün bi akrabamız göğüs ucuma bakıp cinsiyeti söyledi 😂
2prensesannesiiii Arya2020 evet çok seviyor onu şükür ki 🙏🏻prinç unu pekmez bir tane de cici bebe eziyorum içine bayılıyor şeker yerine pekmezle tadlandırıyorum seviyor hem daha faydalı muzlada denicem ama sevdi prinç ununu
2prensesannesiiii Arya2020 o doğuma yakın ben o kadar emzirmeyi düşünmüyorum 1 ay daha sonra kesecem tabi dr cuma ne der bilmiyorum 🤷🏻♀️