Arya2020 Allah kolaylık versin benimde ilk başlar çok sıkıntılıydı. Kistlerim vardı sol taraftaki gebelik olduktan sonra büyüdü 9 cm oldu onun dışında sağda vardı bir de bunların haricinde küçük küçük baloncuk şeklinde bir sürü vardı çok fazla kasık ağrılarım vardı çok sıkıntılıydı bizde sürekli hastanedeydik. Şükür ama küçükler gitti büyük olan da küçüldü en son 2 ocakta gittim nasip olursa yarın gideceğim. 2′li tarama testi de yaptırmadım