@“Betlllal” benim de ilk öğrendim 60 ti pazartesi çarşamba gitim 100 du cuma gitim 170 ti kimyasal olabilir dedi sağlık ocağı bir buçuk iki hafta sonra hastaneye randevu almıştım gittim kese oluşmuş dedi 2 hafta sonrada baktı bebek vardı kalp atışı vardı şuan 12+4 hamileyim herşey yolunda yani ilk gebeligimdi benimde beta garip cikiyodu