Ozlm7 merhaba canım okudum ama tam anlayamadım. Sen kanı başka başka yerlerde mi veriyorsun? Eğer öyleyse değerlerinin bi düşük bi yüksek çıkması çok normal. Sağlık ocağında vermeni tavsiye ederim. Ben ilk kanımı özelde verdim 90 çıktı 2 gün sonra sağlık ocağında verdim 65 çıktı. Çok korktum sonra 3. Yü tekrar sağlık ocağında verdim 237 çıktı. Burda ben sordum bana herkes kimyasal dedi. Ama verdiğin yere göre değiliyor değerler. Şu an 13 haftalığım bir sıkıntım yok şükür.