YagmurrrB Betlllal hala bi umut var. En az %60 artmalı senin de ilkinde %60 artıp sonra iki katı ilerleyebilir boşuna şimdiden yorma ve üzme kendini
MNursel Ozlm7 dış gebelikte bildiğim kadarı ile değerler hiç olmadığı kadar artış gösteriyor . Bir arkadşımda olmuştu o söylemişti
mavikelebek54 Betlllal bende şu an o süreçteyim takip ediyoruz bana da kimyasal olabilir dedi doktor canım çok sıkıldı. Rabbim büyük hayırlısı neyse nasipte ne varsa o olacak inşallah. Canını sıkmamaya çalış iyi düşün iyi olsun inşallah. Daha çok erkende olabilir ya da geç döllenmişte olabilir hakkımızda hayırlısı Betlllal
Betlllal mavikelebek54 hayırlısı gerçekten nasipte kısmette varsa ger türkü yaşayacak sizinde benimde bizim gibi olan her kim varsa hepsinin Allah yardımcısı olsun duadan başka çaremiz yok
YagmurrrB Betlllal o bebişin doğmaya niyeti varsa her türlü gelir Allaha bırak olacaksa da sağlıklı olsun. Şimdi olmazsa da üzülme hamile kalabilmen bile senin sağlıklı olduğunu gösterir sadece bu olmadı
Betlllal YagmurrrB Allah’a bıraktım en doğrusunu rabbim gösterecek hakkımızda hayırlısı neyse o olsun diyorum mucizeler olsun 🤲🏻🤲🏻
drya_slmz Ozlm7 dış gebeliği diyosanız rahim içi değil tüplerde olduğu için sonlandırıyolar çok geç kalınması durumunda yumurtalık bile patlayabiliyo biraz sıkıntı o yüzden ne kadar hızlı doktora giderseniz o kadar iyi