1931 KbK demek ki ne kadar bakım yaparsak yapalım geçmeyecek hamilelik sivilceleri kendiliğinden geçmesini bekliycez
Necla01 Ay maalesef o durum bende de var ama suratımda değil de vücudumun belirli bölgelerinde çıkıyor omuzlarımda sırtımda kalçamda koltuk altında bile çıkıyor
deryaa_milena 1931 Benim de çok sivilce çıkmıştı ve büyüktü çok canım sıkılıyordu şimdi azaldı şükür doktora sordum geçer zamanla normal demişti 😊
Babe2 1931 hormonlardan maalesef…ilk gebeligimde sirtim gogsum yuzum komple sivilce olmustu.Dogumdan 3 ay sonra gecti..simdiki gebeligimde de cikmaya basladi kasiniyor hatta kucuk kucuk bir suru…surekli temiz tutmak disinda yapilacak bisey yok gibi..
KediAnnesi321 1931 22.haftadayım hala geçmedi daha ds kötüleşiyo 😂 çözüm bulan varsa bana da söylesin
Aysennn1608 1931 Ben 24.haftamdayım hala özellikle de çene kısmımda sivilce çıkıyor… Hormonların yoğunluğundan oluyormuş. Güya erkek bebek anneyi güzelleştirirdi, ben de ergenler gibi dolaşıyorum etrafta 😂
1931 Aysennn1608 sırf bu sivilcelerden dolayı kız olacak diye düşünürken Umutlarım yerle bir oluyo 😂😂
Tugba1tugba 1931 benimde göğüs bölgemde çok çıktı doktor folik asitten kaynaklı büyük ihtimalle dedi iki üç gün kesip deniycez azalma olursa başka folik asite geçicem
Aysennn1608 1931 aynı sebeple kız zannetmiştim sonra bir baktık kiiii aaa bizimkinin pipisi varmış 😂😂😂