Benimde hamileliğimin ilk başlarında bu sıkıntım oldu. Hatta içerik üreticisiyim, bir süre cilt bakımı yapmaya bile çekindim açıkçası. Ama sonrasında dermatoloğum ve doktorumun önerisi ile düzgün içerikli ürünleri seçtim ve kullanıyorum. Şuan 22+5 teyim cildim toparlamaya başladı. Dilerseniz hesabım instagramda ozgeebeauty diye. Girip inceleyebilirsiniz kullandığım ürünleri. Fikir olur sizlerede🌸 Ama yinede kullanacağınız her ürünü doktorunuza muhakkak danışmalısınız. Herkesin cildi ve hassasiyeti farklı oluyor bu dönemde🤍