Ozgis1s çok haklısın 🥰🥰🥰 doktorun kapısında nasıl bekleyeceğim inan ki ona bile stres oldum çok korkuyorum :( bir de benim rahmin tersmiş sırta dönülmüş bir sorun olmaz demişti doktor yani bebek büyüdükçe o düzelir dedi ama ilk etapta hep vajinal olarak bakmıştı sanırım yine öyle bakar