Hayal23455 Ozgis1s yok zaten rahmin ters olması bi sorun değil dedi bebek büyüdükçe düzeliyormuş normal doğum da yapılabiliyormuş yani :) gerçekten bi de çok şaşkınım bu kadar çabuk tutacağını tahmin etmemiştim hiç
Ozgis1s Hayal23455 bende çok sıkıntı yaşadım inan ama Allah doğru zamanda nasip ediyor inşallah sağ Salim kucağımıza alalım 🥰
Hayal23455 Ozgis1s benim normalde hiç midem bulanmaz yani geçen hafta başladı zaten şüphelenmiştim ara ara bulantı geliyo
Ozgis1s Hayal23455 ben de mide bulantısıyla öğrenmiştim 😻 hala bulanıyor ama hafifledi şükür. Göğüslerinde ağırlık hassasiyet var mı bende o da çok vardı
Hayal23455 Ozgis1s ayyy hemde nasıl var afedersin yataktan kalkarken bile acıyor😂😂 ilk gebelikte de vardı göğüs hassasiyetim ama onda sürekli bir adet ağrısı vardı bulantım falan yoktu
Ozgis1s Hayal23455 Ben hatta keşke aynaya baksaydım hamile olduğumu anlarmışım demiştim çünkü göğüs uçlarımın rengi çok koyulaşmıştı 😂 27 yaşındayım sen ☺️
Hayal23455 Ozgis1s koyulaşma çok yok bende ama evet normalden biraz değişti gibi rengi :) bende 28im . 2 yıllık evliyim 🥰
Ozgis1s Hayal23455 bir de gece uykusuzluklarım vardı bi üşüyodum bi terliyordum meğer o da gebelik belirtisiymiş anlamamışım 😂benimde 1 yıl 8 ay oldu ☺️
Hayal23455 Ozgis1s biz baştan beri istemiştik ama olmamıştı nasip işte bakalım rabbim daha neler gösterecek 🥰
Hayal23455 Ozgis1s bulantın çok oluyor mu bunun için bişey kullanıyor musun ? Beni bulantı çok yoruyo ya
Ozgis1s Hayal23455 çok bulantım vardı doktor ilaç verdi ismi prilam. Bi gün ilacı içmeyi unuttum ve daha iyi olduğumu Farkettim😂 o günden beri ilaç içmiyorum çok çok daha iyiyim en azından yemek yiyebiliyorum hatta yemek yapabiliyorum😂
Hayal23455 Ozgis1s çok çok aşırı değil benim ama böyle çok iyiyim derken bi anda bir geliyor hayattan soğuyorum 😂😂😂 dur bakalım gerçi daha doktora falan gitmedim ben