Hayal23455 anladım çok üzüldüm canım ama beta 20-30 falan çıksa 1000 olana kadar takip yapman doğru olurdu . Betan baya yüksek çıkmış doktor da zaten takip yaptırmaz diye düşünüyorum belki gitsen sadece kese değil bebeği de görürsün ben öğrendiğimde 37000 di hem keseyi gördüm hem bebeği gördüm hem kalp atışını duydum