Flamingo_1411 noble1 çatlatma iğnelerinin etkisiyle 7.günde yapılan testlerin pozitif çıkma olasılığı yüksek demişti bana doktorum en iyi sonucu alman için adetinin gecikmesinden sonra test yapman gerekir demişti
noble1 Flamingo_1411 evet canım biliyorum ama takip edip negaitfe dönüşünğ görmek istedim, ondan sonra yine takip ederim pozitif için diye :)
Umutluol Flamingo_1411 iğne günüyle birlikte bugün 14.gün idrar testi negatif 😔 Bu ay da olmadı diyebilir miyim yani ?
Flamingo_1411 noble1 haziranda aşılama yaptırdım ben de tutmadı sonra Ağustos ta kendiliğimden hamile kaldım şuan 7aylık olduk doğum için gün sayıyoruz her zaman da dua ederim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah diye 🙏
Flamingo_1411 Happ şuan bebek özlemi çeken kim varsa Allah onlara bu duyguyu yaşamayı nasip etsin inşallah