noble1 Happ daha önce test yaptınız mı? Ben mesela 5.gün yaptım silikti. Bugün 7.gün yaptım ikinci çizgi yok. Yani sizin yeni negatife mi döndü yoksa baya zamandır negatif mi ona göre belli olur gibi. 14.gün falan dönen de var, 10.günden öğrenen de çünkü🫠
myangelson Happ anladım bazı kişiler iğne gününü de sayıyorlar o yüzden bir sormak istedim. Bence 14. Gün tekrarlayin testi doktorum 14. Günden önce test yapma demişti bana 14. Gün de silik çizgi görmüştüm
Happ noble1 2 güne bir hep yaptım takip için 9. günden itibaren negatif gördüğüm kadarıyla sırasıyla fotoğrafını atayım birlikte bakalım olmazsaa
Flamingo_1411 noble1 çatlatma iğnelerinin etkisiyle 7.günde yapılan testlerin pozitif çıkma olasılığı yüksek demişti bana doktorum en iyi sonucu alman için adetinin gecikmesinden sonra test yapman gerekir demişti
Happ noble1 bende öyle düşünüyorum 9. Günden pek emin değilim azıcık bir siliklik de olabilir o yüzden fotoğraf atmayı düşündüm hemen atıcam
Happ myangelson bana gün vermedi inşallah bu ay adet olmayacaksın dedi adeti bekle dedi yani o yüzden ben takip için testi denedim gün aşırı
myangelson Happ adet genelde iğnenin 14-17 günleri arasında oluyor zaten iğne yapıldıktan sonra bat sayilmaz o tarihlerde adet gelmesi gerekiyor çünkü yumurtlama tarihiniz belli olmuş oluyor. Acaba normal adet tarihiniz de mi bu tarihler arasına geliyor o yüzden öyle dedi doktorunuz
myangelson Happ bilmiyorum benim doktorum öyle demişti burada da hep gördüm öyle yazanları ama sizin doktor dememiş demek ki
Happ myangelson evet ama zaten mantıken yumurtlama öne çekiliyor o yüzden 14 ila 17. gün adet olunuyormuş yani beklesem mi kan mı versem bilemiyorum bi kaç gün daha bekliyim de inşallah vardır
myangelson Happ aynen o yüzden öyle yazdım bende 😊 14. Gün kan verebilirseniz verin olmazsa. En garantisi olur