doktora gittim bugün kan almadı sadece idrar aldı sonuç falanda söylemedi 🤷🏻♀️ alttan muayne etti yoğun kanama var içerde şuan olsada zaten göremem 3-4 haftadasn daha dedi kimyasalda olabilir normal gebelikte 2 hafta beklemem gerektiğini ve dikkat etmem gerektiğini kanamam durup normal sağlıklı bi gebelik olabilceğini yada varsa bu kanamayla akıp gidebileceğini söyledi ben hiç bişe anlamadim bu iş ten bence gebelik falan yok