queennn667788 ayalltsc canım yüksek ihtimal sende kimyasal gebelik geçiriyorsun test yaptın mı tekrar silik çıkıyorsa zaten gebelik sonlanacaktır
ayalltsc queennn667788 heralde öyle oluyo, yok en son 2 gün önce kanama ilk geldiği zaman yaptıydım ilerleyen günlerde yapıp bakıcam o zamanda pozitif çıkarsa zaten tekrar gel dedi gidicem
Deniz_334456 ayalltsc benimde 9 . ayalltsc benim de beta 9.5 çikti idrar testi nde silik çikti açik pembe kan geliyor dünden beri yarın doktora gidecem
Neva_aydn ayalltsc bende ağrım çok olunca adetime bir hafta var daha mecbur bugün gittim ama gittigime pişman oldum muane etmedi azarladı resmen gönderdi dün çok az kan geldi bugün biraz daha fazla şimdi ise kan yok sizce yerleşmemi
ayalltsc Neva_aydn olabilir valla bilemiyorumki bu yerleşme kanaması hiç sevmediğim bi durum.. 🙄 azarlamak mı işleri ne acaba ne diye maaş alıyolar anlamıyorum
Eliferk09 ayalltsc benim kanamam vardı sürekli doktor adet düzensizliği dedi tatile gititm geldim 15 günlüğüne orda da devam etti 2 ayşık hamile çıktım😂ilaç verdi kanama direk kesildi
yalandunyaa ayalltsc İğne vs. Yaptılar kuzenime fitil verdi doktor şuan evde uzanıyor ihtiyacını yapıp kalkıyor annesi bekliyor 10 gün yatcak
yalandunyaa ayalltsc kuzenim de ara ara kanama oluyor ama çok değil dedi kasık ağrım var dedi normal mi acaba çok korkuyor ha
ayalltsc yalandunyaa benimde bugün 4.gün dün kesildi kanama 1 saatir aşırı bı ağrım var kasıklarımda ne oluyor anlamıyorum dayanamadım ilaç içtim az önce 😣