sngl3875 Adetim 3 gün geçti erken gebelik testi çok silik çıkmıştı dün kan testi negatif 0.01 tüm belirtileri yaşıyorum negatif gorunce çok modum düştü baya umutlanmistim yükselme ihtimali var mı yoksa tamamen ümidimi kesmeli miyim. Doktor randevuma 1 hafta var
ayalltsc sngl3875 benim yakın arkadaşımın 5 gün geçikmesi olmuştu test yaptıydı negatif 9 gün gecikme yine negatif kadın doktoruna gitti orda hamile olduğunu öğrendi ultrasonda
Yay_kadini ayalltsc merhaba bi doktora gitmenizi öneririm kan verin. Ben de sizin gibi oldum adet günüm de lekelenmem geldi ben adet oldum sanmıştım ama bel ağrım çok fazlaydı ve Kasık ağrım bi gün sonra test yaptım pozitif çıktı hemen doktora gittim kan verdim ilk bi hafta beta ma baktılar sonra kese göründü çok şükür sizde ihmal etmeyin. Ve kanamam 12 hafta ya kadar sürmüştü.
ayalltsc Yay_kadini allah allah varmış evet okudum bende dünden beri peki kanaman nasıldı rengi falan ? benımkı lekelenmeydi çok açık kırmızıya döndü ama değişik bi renk sümüksü uzayan değişik senin nasıldı ne kadar geliyodu
Yay_kadini ayalltsc benim ki kahverengiydi dediğiniz gibi yapışkan geliyor arada da uzayan geliyordu.keseyi görene kadar ilaç vermemişti doktorum keseyi ve kalp atışını duyunca Protestan fitil verdi. 11 haftamda da pembe kanama geldi doktora gittim tekrardan kese yanında nokta kadar kanama alanı var dedi duphaston verdi ona da 2 hafta sonra da geçmişti çok şükür
Donthappymom Neva_aydn stres yapma sakin kal demek ayrı canım , ama azarlar gibi yorumlar da mevcut onlara dedim yoksa bende sakin olmaya çalış dedim zaten , kadın bizim gibi istediği an gidemiyor bunu defalarca söylemesine rağmen benzer yorumlar çok ☺️🌺
Neva_aydn Donthappymom bak işte buna en içten katılıyorum aynan ayın 20 ne randevum demem rağmen hala hastaneye git diyen çok var ama.bunu belirtmek isterim ki bu konular çok hassas o yüzden eş cinslerime yardımcı olmayı onları böyle konuslarda sakinleştirmeye ve rahatlatmaya seviyorum benim niyetim azarlamak veya başka bişi değil var öyle insanlar ama hepimizin derdi aynı sağlıklı gebelik yaşamak rabbim herkese nasip etsin bu konuda birbirimize destek olmamız gerekiyor azarlamak değil
br2023 ayalltsc Bebek varsa eğer bir görün belki düşük tehliken fln vardır. Düşmesin diye iğne ilaç fln veriyorlar
ayalltsc Neva_aydn aynen öyle insan zaten ne yapması gerektiğini biliyo aslında ama randevuyu beklemek zorunda olduğum için burdakı arkadaşlara danışıyorum acaba yaşayan oldumu aynısını diye
ayalltsc sacmalamakizim bak yine aynı mesaj şimdi şöyle bi durum bunu yukarda çoğu kez yazdım ama gözden kaçıyo heralde ben yurt dışında yaşıyorum ve bizim burda gideyimde gebelik testi yaptırayım acaba hamilemiyim baktiriyim olmuyor malesef ki bu durum burda Yok. burda adetin gecikir testin pozitiftir ararsın kadın doğum doktorunu (kadın doğumlarda hastanede değildir yerleri ayrı biyerde olur) şuan küçük olduğu için gün verir gidersin kanaman vs olursa ara erkene alırız randevuyu derler oraya gittiğinde ne oldığunu öğreniriz anlatabildim mi arkadaşlar şimdi neden hastaneye gidemediğmi şöylede bi durum var gebeliğm netleşmiştir bunu biliyorumdur kanamam olur o zaman hastane alıyo diğer türlü bi test pozitif diye gidilmiyo gebelikten emin olunmalı ve kanama yoğun olmalı hastaneye gidebilmek için umarım anlatabilmişimdir
Yay_kadini ayalltsc amin canım inşallah seninki de öyledir rabbim senin için en güzel ve hayırlısını versin 🤲
Neva_aydn ayalltsc evet bende randevuyu beklemek zorundayım herkes diyor git diye ama öyle ne kendimi nede eşimi telaşa vermek istemiyorum şuan bile sağ kasığım yirtiliyor sanki o derece ağrıyor ama mecbur saliyi bekliycem
ayalltsc yani hastaneye gitmelisin baktır ettir diyen arkadaşlar yanlış anlamayın ama bunu zaten bizde biliyoruz benim buraya post açma sebebim belki aynısını yaşıyanlar varsa anlatırlar nasıl olduğunu diye
Donthappymom Neva_aydn aminnnnn inşallah bana da en kısa zamanda hayırlısı ile nasip olur verir Allahım 🥰