bu aralar baya post açıyorum ama kendimi çok değişik hissediyorum adet gecikmesi,testler pozitif,dünden beri lekelenmeler vardı bugün biraz daha akışkan kanama gibi olmuş ben elendim heralde ama test yaptım yeni yine pozitif çıktı ve aşırı derece göğüs sırt bel ağrım var normalde adet olunca kanama başlayınca ağrılar hemen geçerdi bu yerleşme değil adetse neden hala ağrılar devam ediyo 🤯 hiç benim gibi olup hamile olan oldumu