Burcinkmslgl Gizemrzgr 35+5 haftalığız Şevket Yılmaz hastanesine gidiyorum doktorum Ufuk Demir 😀Oğlumu kucağıma almaya az kaldı 🙏🧿
Tubademir85 Burcinkmslgl benım de doktorum ufuk bey cok kibar bırı, sıze detaylı ultrasyon yaptılar mı su 20ıle 22 haftalar arası yapılan, tavsıye ye ıhtıyacım var vaktı gelınce yaptırmak a İstiyorum ama nerede yaptırırım bilemiyorum
Minosmi Burcinkmslgl benim ailem Bursa’da yaşıyor gelecek hafta ziyaretlerine gidicem ve orda da bir doktor kontrolüne gitmek istiyorum. Şevket yılmaz da eşi de alıyor mı içeri
Secilevrim merve96_alya19 bende senem hanıma gidiyorum işinde çok uzman iyi ki bulmuşum onu şükürler olsun diyorum :)
Sevdaliza merve96_alya19 bende aynı doktora gidiyorum 9+2 yiz şuan doktor size nasıl öneriler sundu mesela Senem hanım sezeryan normal felan konuştunuz mu
BtlBldk Kahve Merhaba bende 35 Haftalık gebeyim Önceden çekirge doruğa gidiyordum ama artık Ayşe Erola gidiyorum iyi bir doktora benziyor 😊 Çatı muayenesi oldunuz mu acaba onu merak etmiştim ne zaman oluyor diye
zuleyhakoc Kahve merhaba canm bende ki akrabamız gidiyo tavsiye etti bi kere gittim tabi iyi geldi de bi kereden çok anlaşılmıyor önümüzdeki Pazartesi gidicem cinsiyeti ne zaman söyledi size benim Pazartesi tam 13 hafta oluyo inşallah söyler bizlere gittiğim için tahmin edemiyorum ne digcegini söyleyip söylemicegini
Tubademir85 Kahve bende ılk gebe kalmak istediğim de kendisine gıttım bır takım testler yaptı ve bana normal yollardan gebelik zor hemen tup bebek yapın dedı doktor ve hastane soyledı ve ben o olaydan sadece bırkav hafta sonra gebe kaldım hemde normal yollarla suan 19.haftaya girmek uzereyım o kadına zerre ıtımadım yok , ama sızın mennun olmanıza sızın adınıxa sevındım
zuleyhakoc BtlBldk sizdeki Ayşe Erol a bende akraba tavsiyesine bi kez gittim önümüzdeki Pazartesi gidicem Pazartesi bu programda Ayşe Erol a bi bayanm yüksek şekeri filan çıkmış sevk etmiş Ayşe hanım belki onun yetkisi o kadar yani bu sebepten kötülemesi tuhaf geldi bende 1 kere gittiğim için tanımdm daha
Behiyem0305 Bende ikinci ye gebeyim kızımı üç iki buçuk yıl önce Nuray kuzukıran doktorum ile Yıldırım dorukta Doğum yaptım şimdi 14 haftalık gebeyim yine yıldırım Doruk a gidiyorum doktorum fatma Güray kızımın doktoru çekirge ye gittiği için Fatma hanım a başladım
meltemom Çekirge doruğa gidiyordum fakat doktorum yer değiştirdi setbaşı tıp merkezine geçti doktorumun adı nuray kuzukıran ve çok şirin 🥰
Behiyem0305 meltemom evet Yıldırım dan çekirge ye gecmıstı şimdi de oraya geçti kendisinde dogum yaptım çok tatlı biri
karahanzynep Behiyem0305 evet 16.haftamda yuzde seksen erkek olcak dedi daha sonrada degismedi zaten o haftdan once yanilma payi olmasin diye solemiyorum dedi
Behiyem0305 karahanzynep ben ısrar ettim tahmin de bulundu da o yüzden sordum en son ne zaman gittiniz kontrole sanki geçen hafta Pazartesi gördüm sizi 😁
karahanzynep Behiyem0305 aa olabilir ogun hastanedeydim :) bu pazarteside gittim Allah hayirli dogumlar nasip etsin hepimize insallah
ezos Gizemrzgr 35.haftadayız hayat hast naile Hnm 37 haftada randevumuz çatı muayenesi olucam diye şimdiden stres basti😐😥
Betlab ezos merhaba bende naile hanima gidiyorum. Merak ettim kendisi mi dedi 37 de cati muaynesi yapicam diye. Vajinal muayneyle mi yapiliyor cati muaynesi?
Zor859319 Efsanem onkoloji hastanesinde gebelik takibi yapıldığını bilmiyordum. Genelde kanser hastaları tedavi görüyor. Size tavsiyem başka bir kadın doğum hastanesine gitmeniz. Hamileyken vücut hassas oluyor fazlasıyla.
Efsanem Zor859319 Evet bende bilmiyordum kadin dogum uzmani olan doktor vardi bende yalnislik yaptim dogru anlamadim ilk kez doktora gidecegim icin bilemedim iptal oldu yarin insAllah Zubeyde hanima gidicem doktor Ali Yesil tanimadan gidiyorum insAllah iyi bi doktor olur