Efsanem oralarda annemden dolayı çok zaman geçirdim maalesef. Ama hamile olduğumu öğrendikten sonra poliklinik bölümlerine adım atmadım. Kanser tedavi merkezi orası. Bence başka bir yere gidin. Çünkü Işın tedavisi görenlerle ve pet ctye girenlerle karşılaşmamasınız, bebek için zararlı. Hastane çok kalabalık olacağı için kimlerle karşılaşacağınızı bilemezsiniz.