MadamSLN Arzuanne Bakalım 😄 esimi şimdi işe yolcu ettim, diyorum ki işe gitmesen mi acaba 😃 Kıvrana kıvrana yolcu ettim. Benden haber bekliyor. Kim önce doğurursa haber versin 🥲🥳
Rabia-0655 Sabah eşimi işe göndermek için kalktım belimde adet olacakmışım gibi ağrı var 39+2deyim sizce doğum ağrısı mı yatıyorum Şuan ama geçmiyo
Nur_Alp Rabia-0655 hepimiz bugün doğuracaz galiba 😂 37+3 haftalık hamileyim 20 dk oldu lavaboda kahverengi akıntı geldi dün alttan muayene olduğum için mi nişan mı bilmiyorum hafif hafif ağrım olmaya da başladı inşallah doğurururm ya ama kimse yok 😶
Kodal-42 Arzuanne bnde dakikayı anlamıyorum karnıma ara ara giriyor ağrı ams bebek çok toplanıyor karnimda o toplandikca ağrı oluyor gibi bilemiyorum
Seymakpinar Reina benim bugün nst de sancılar 70 i gördü ama düzenli değildi. Doktor alttan muayene etti aşağı doğru baskı yumuşama var ama açıklık yok dedi. Yakın mıdır acaba doğumum😂
Arzuanne Reina abna hic bir şey yapmıyorlar ya yeterki kendi gelsin uyarı vs naparlarsa yapsınlar diyorum yok
Reina Arzuanne vala doktorum ayrı ebem ayrı iki kere uyardılar sonra kasılmalar başladı sonra açıklık anca 2 cm oldu, ama ben 42 haftalıktım:) sizin kaç haftalık
Reina Seymakpinar evet muhtemelen. Adaçayı için, perine masajı yapın, bol yürüyün, korunmasız ilişki yaşayın, ben birde banyoda çömelip sıcak su tutmuştum 😄 hiç dikişim falan olmadı.