Arzuanne Az önce başka bir postta konuştuk. Şimdi senin senin postunu okudum. Sürekli bir ağrın olduğunu yazmışsın. Bende sana en son yazdığımda dayanamadığım için gittim diye yazi yazdim.😃 Bende öyleydim , oturuyorum olmuyor, yatıyorum olmuyor yerimde duramadım sancıdan, kalktık gittik. En sonunda nstden baktılar sancım çıktı. Ben senin yerinde olsam hiç beklemem giderim.