Arzuanne Benim ufak ufak kasık ve bel ağrım oluyor gün icerisinde zaten. Gece yine şiddetlendi. Ama sancı aralıklarım uzundu o yüzden gitmedim. Sürekli toplanıyor, karnım ağrıyor. Öyle bir şekle giriyor ki eğilemiyorum yada doğrulamıyorum. Anında ağrı giriyor. Bide hareketli olunca o ağrılarım artık arşa çıkıyor. Bugün saat 3 te kontrole gideceğim, bakiyim ne diyecek. Hiç guvenmiyorum çocuğuma bi an da dogurckmısım gibi tetikteyiz. 😅 Çekilmiyor ağrı bide geceleri aman allahımmm