Minikkelebegim13 Tbsra95 olup olmadığını bilmiyorum doktor kist vs yok demişti en son, bugün değerlendiremedik maalesef 🥺
Cnserdm Minikkelebegim13 polikistik over varsa bı şekilde çıkıyor ph yüksek olduğu için.. Ben hiç kullanamadım hep pozitif gördüm çünkü eğer yoksa erken yumurtlama olabilir.. 🌸
Minikkelebegim13 Cnserdm olup olmadığını bilmiyorum doktor kist vs yok demişti en son ama değerlendiremedik bugün
1prensesannesi__ Minikkelebegim13 hmm çatlamis görünüyo olgunlasmadan mi catladi acaba dün pik olmamis gbiydi belki hormonu yukselmedi kesinlikle degerlendir kacırma hatta gece yikanma sabah yikan
Minikkelebegim13 1prensesannesi__ dün bi sayfaya attım canım testi reglden sonraki gün ilk testte lh hormonu yüksek çıkabiliyormuş devam et testlere dedi, eşim nöbette gündüz değerlendirebildik 💁🏻♀️
Minikkelebegim13 Tbsra95 dün bi sayfaya attım canım testi reglden sonraki gün ilk testte lh hormonu yüksek çıkabiliyormuş devam et testlere dedi
1prensesannesi__ Minikkelebegim13 anladım canim olsun iyiki degerlendirdin reglden hemen sonra hamile kalanlarda var
Merve-metin Minikkelebegim13 kusura bakma canım geç gördüm bildirim gelmedi daha yumurtlama olmamış ama çok yakın etken yumurtluyor olabilirsin teste devam et c çizgisi kadar koyu olacak t çizgisi
1prensesannesi__ Minikkelebegim13 olsun asko bende catlamayi degerlendirememistim tuttu nasip kimidr catlamada tutuyo
Minikkelebegim13 1prensesannesi__ Hayırlısı bakalım belkide daha yumurtlama olmamıştır çünkü regl sonrası testte koyu çıkabiliyomuş 🙃
1prensesannesi__ Minikkelebegim13 yani olsun sen degerlendir de takdir Allah a kalsin asko belli olmaz 😘🥰
Minikkelebegim13 1prensesannesi__ öyle tabi☺️ Bugün böyle sanki dünden biraz koyu bi bakabilir misiniz🌸 @Merve-metin @Deletedmon_98 @Tbsra95 @Marshmellom