Minikkelebegim13 ilaç verdi dr 2 ay kullandım bıraktım mayısa kadar dene olmazsa gel tekrar bakalım dedi doktor şuan denemelere devam ediyorum bu aydan pek umudum yok tam değerlendiremedim gripti hastalıktı derken ağır geçti adetten sonra tekrar bi ovülasyon testi deneyecem aldım evde duruyor şuan rabbim inşallah tüm evlat isteyenlere biran önce nasip etsin inşallah 🙏🏻