Benim de bir tane kızım var 5 yaşında. Ona hamileyken hiçbir sorunum olmadı.Sonra 2.yi düşündük. Ekim ayında kimyasal gebelik yaşadım.kese hiç gözükmeden kanamam başladı. Sonra ocak ayında gene hamileydim. 6+2 de gene yogun kanama ile düşük yaptım maalesef. Doktorum tedbir amaçlı ecopirin başladı pıhtılaşma bozukluğu olabileceginden şüphelenip. Bir de multivicitamin. Umarım bu sefer gebelik olursa gene aynı sorunu yaşamam ve ecopirin yeterli olur düşük yapmamak için. İnsan böyle durumda hamile olduğuna bile tam sevinemiyor.