Pnrdrsn Ben de ecopirin kullanıyorum. Ameliyet için ara vermiştim . Şimdi de unutuyorum kullanmayı doğrusu. Benim beyin pıhtı attı ondan verdi doktorum. Gebeliğe engel olabilecek bı durum mu bu peki kızlar kan pıhtılaşması
Meerrii Pnrdrsn Gebeliğe engel olabilecek bı durum mu bu peki kızlar kan pıhtılaşması Bu sorunuza şöyle cevap vereyim. Ben kendi tahlililimde doktora gittiğimde Doktor bana kan pıhtılaşma bozukluğunun gebelik kaybına çok düşük bir oranda neden olur demişti.
Aliefezeyno Meerrii inşallah ilk gebeligimde gebelik zehirlenmesi yaşadım için kullandım benim ki seninkinden daha yüksek 150 mgdi kullan bence hiç panik yapma doktor ne dediyse bildiği vardır güven rahat et ,,😇 içini ferah tut
Pnrdrsn Meerrii teşekkür ederim bilgi için. 2 evladım var. İkisi de erken doğum sebepsiz. Bilemedik hiç sebebini. Sonradan bu atak olunca genetik çıktı . Toplardamar tıkanıklığı taşıyıcısı olduğum. Şimdi diyebilirim ki sanırım erken doğumların sebebi buydu 🥹
BADE38 @Meerrii anladım canım çok üzüldüm umarım Rabbim tekrar nasip eder ve kucağına almayı da Gebelikte kan akışını hizlandirdigi için sorunu olmayan kişilere de bebeğin güzel beslenmesi için veriyor bazı doktorlar benimki dediğim gibi o yüzden verdi protein s aktivite ve protein C aktivitesi kanda verdinizmi kandi pıhtılaşma sorunu bu iki kanda çıkıyor benim doktorum ne olur olmaz diye bu iki kani almıştı çok şükür sorun çıkmamışti
Donthappymom Meerrii bana doktor vermişti çocuk için ama arkadaşım o kan sulandırıcı ve kalp rahatsızlıkları kullanıyor demişti bende bıraktım 😥
BADE38 @Donthappymom canım doktor verdiyse keşke birakmasaydin bana ilk doktorum yazdı sebebini sorduğumda bir sorun yoktur sizde ama kan akışını hizlandirdigi için bebek daha güzel beslenir demişti wmin olamayıp baska doktora danıştım oda aynisi dedi ve kullan dedi bende kullanmıştım
Yasminnnnn Aliefezeyno Merhaba şuan kaç haftalıksiniz bende gebelik zehirlenmesi yaşadığım için kullanıyorum ilk gebeligimde bebeğim yasamadi 28 haftalık doğum yaptım üç hafta geride kalmıştı gelismemisti şuan 11+3 haftlik
BADE38 @Donthappymom doktorunuz verdiyse birakmayin benim arkadaşıma da verilme sebebi yumurtalıklarjnda hafif tembellik var diyip yazmıştı doktor yani sadece kalp için kullanilan bir ilaç değil ki
Donthappymom BADE38 ayyy onu hemen bulup kullanmam lazım ☹️☹️ neden doktora güvenmedim ki birde çok iyi doktorda belki şuan hamile olurdum 🥺🥺
fayting Meerrii gebelik düşünürken başladım 2-3 güne 1 tane alıyordum zaten Ecopirin kanı 1 hafta süreyle sulandırıyor diye sonra hamile kaldım doktorum tahlillere göre her gün bir tane kullanmamın daha faydalı olacağını söyledi
Meerrii fayting Benim doktorda günde bir defa şeklinde yazmış reçeteye ama burdaki yazılarda genelde ara ara kullandıklarını yazmışlar siz gibi
BADE38 @Donthappymom canım aynı doktora tekrar git yazarsa yazsın sana inşallah Rabbim nasip eder sanada inşallah 😌
Aliefezeyno Yasminnnnn ben de ilkinde 29 haftada doğum yaptım bebeğim benimde yaşamadı. Şu an 36 haftalık gebeyim düzenli olarak aspirini kullandım 35 haftada bıraktım. 37 ya da 38 de alacaklar şu an için. Umarım sizinde güzel geçer hamileliğiniz aynı şeyleri yaşadığımız için çok iyi anlıyorum hala su an bile her şeyden korkuyorum
Aliefezeyno Yasminnnnn aspirinin bana çok faydası oldu bir de bu hamileliğimde trioid ilacı da kullandım aslında normal değer gibi gelmişti tiroid ama hamilelikte çok sıkıntiliymis bebeğin gelismemesine etki ediyormuş. Geçen hamilelik zehirlenmesi yaşadığımda doktor kontrollerde o zaman hiç bakmamisti şimdi perinatolojide takipliyim sizde iyi bir perinatolog bulun. Çok stresli korku doluydu benim için ama çok şükür hiç ağrı sıkıntı yaşamadım bu hamiligimde tansiyonumu sürekli ölçtüm. 33haftadan sonra sadece mide yanması bulantı yaşadım o da normalmiş bebek büyüdüğü için mideye askısı sıkıştırması. Hala devam ediyor tek yoran o beni
Yasminnnnn Aliefezeyno Evet bende düzenli olarak asprini kullaniyorum saatini bile gecirmiyorum sürekli kontrol altındayım tansiyonumu sürekli ölçüyorum troid bende zaten normalde de var diye ilaçlarımı kullanıyorum yani hamilelik olmasa bile kullandığım ilaç şuan hiç bir bulantım yok ama ilkinde çok fazlaydı doktor 34 e kadar devam edicez dedi aspirine 37 38 hafta arasida alicaz dedi doktor çok önemli benimde doktor hatasından doğru düzgün bakmadı ayrıntılı ultrasonda suyu azalmış dedi kadın dogumcu yok dedi başka doktora gidince herşey ortaya çıktı ödemim vardı bulantım vardı kasintim vardı hep söylüyordum normal diyordu yani bebeğin USG de üç hafta geride kaldığını bile söylemedi inşallah bu sorunsuz geçer kucağımıza sağlıkla alırız
Aliefezeyno Yasminnnnn benimde aynı sizin gibiydi sürekli kusuyordum her yerim ağrıyordu ödem olmuştu ama kimse farkında değildi herkes başından atıyordu. ayrıntılı da bende de kanda akışta direnç çıkmıştı onemmli bir şeymiş doktor onemsemedj o zaman aspirini verebilirmis. Öncesinde de gebelik zehirlenmesi ben geliyorum diye her yerden belli ediyordu ama son dkya artiik bebek de bende neredeyse ölene kadar anlamadılar