Bende ayrıntılıda kan akışında direnç çıktığı için 21. Haftadan beri kullanıyorum. 32de bırakıcaz demişti doktorum bugün bıraktım. Kan sulandırıcı etkisi olduğu için vermişti ecopirin 150 mg içmiştim ben. Pıhtılaşma bozukluğundan yada gebelik zehirlenmesi riskinde veriliyor diye biliyorum.